22 Nisan 2009 Çarşamba

bu bir teşekkürdür.


Pazartesi gün Öz.üm le iş dönüşü birlikte apartmana girdik.
Aman Allah ım o ne koku öyleeeeee....
Anlatılmaz yaşanır cinsinden, almış mı ortalığı bir kızartma kokusu. (sizin canınız çekmesin :P )

mmmmhhhhhhhhhhh

yani insanın canının çekmemesi imkansız.
tamda nisan ayı itibari ile daha sağlıklı yemek yemeye karar veren bir çift olarak bu hiç iyi olmadı işte :(

kızartmayı çok seviyoruz helede bol yoğurtlu patlıcan kızartmasını.
en sevdiği yiyecek diye bir kavramı olmayan ve hiç bir yemeği ayırt etmeyen bir aileyiz biz.
Buna rağmen Öz.üm dayanamayıp geçen sene yoğurtlu patlıcan kızartmasını en sevdiği yiyecek ilan ediverdi :)

Kızartmayı çok seviyoruz dedim ama bilin bakalım evde kaç kere kızartma yapmışım dır?

Hiç. evet evde hiç yapmadım. İyi sabrediyoruz ama değil mi :)
Arada Öz.ümün ananesi ve canım kayınvalidem onlara gittiğimizde sevdiğimiz bilip yapıyorlar sağ olsunlar. Yoksa sevsekte yemiyoruz yani.

Neyse efendim, işte bu miisss gibi kokular arasında bindik asansöre ama,
eve girdik halamı kokar, sanki bütün odalarda kokuyor. (yanlış anlamayın, gerçekte kokmuyorda benim burnuma kokusu geliyor :D )
Hemen yemek hazırlamaya koyuldum, Öz.de A.Y. ile oynuyordu, bir ara buzdolabının kenarındaki restoranların listesine bakarken gördüm. Tahmin ettim niyetini, gerek yok filan dediysemdeeee....
karışık sebze kızartma siparişi alan bir yer bulundu ve iki porsiyon sipariş edildi bile........
Benim hiiiç aklıma gelmezdi doğrusu.
Sonrada biz sofraya oturmak üzereyken geldi ve afiiyeeetle dibi görünene kadar yenildiiiii :D

Canımın istemesine kıyamamış can Öz.üm benim.

(bu iş çok hoşumuza gitti ama aslında pek de iyi olmadı gibi. hem pratik, hem lezzetli. Sık sık aklımıza gelmez inşallah.)

Canım kocam çok teşekkür ederim,
Sen bana Allah ın bir lütfusun.
Rabbim de senin tüm ihtiyaçların sen dilemeden gidersin.

PS: foto portakal ağacından alınmıştır.
*****************************

4 yorum:

Paşa dedi ki...

ne güzel allah ağzının tadını her yönden bozmasın:))

dishekuş dedi ki...

canımsın yaaa aldığım ilk ödül çokkkkkk teşekkür ederim kucak dolusu sevgiler.seni tocaman öpüyorum

GeCe dedi ki...

ay bende severim de bir süre daha uzakatan bakacağım ühühühü

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

AFİYET OLSUN..
KAHVALTI YAPMAYI BENDE ÇOKSEVERİM .PEYNİR ZEYTİN VE REÇEL ÜÇLÜSÜNÜ SEVSEMDE HAFTA SONU KAHVALTILARI UZUN UZADIYA HAZIRLANMIŞ VE YEME İŞLEMİ BİTTİKTEN SONRA SOFRADA HİÇ BİR ŞEYİ KALDIRMADAN SOHBET ETMEK AYRI BİR KEYİFTİR...
HEDİYEYİ ALMIŞ TEŞEKKÜR ETMİŞTİM (YANLIŞ MI HATIRLIYORUM YOKSA :( ) ÇOKTAN. YİNE TEŞEKKÜR EDERİM!SİZE BİR HED,YEDE BEN GÖNDERMEK İSTERİM..
SAYGILAR EFENDİM:)