28 Mayıs 2009 Perşembe

yorgunum dostlarım yorgunum artııık dırıırı rııı rırırıııı....




Mümkünse şu yatağa kıvrılayım ve bana 1 hafta kimsa dokunmasın .
Lütfen yaaa, çook rica ediyorum.
Aaaaa ama arada A.Y. yi yanıma getirin arada koklayıp pisliklenmezseem olmaaaz.

Şu anda inanın gözlerimi zor açıyorum.
Ve hatta gözlerim cayyııır cayıııır yanıyor. Sebebi uykusuzluk mu deseeem, yorgunluk mu deseeem.

Aslında önce ki günlerden farklı bir durum yok yaşantımda. Ama nedendir bilmem –üzerinizden uzak- tarifsiz bir yorgunluk var üzerimde. Hem ruhumda hem bedenimde.

A.Y. her zaman ki gibi gecede 5-6 kez kalkmaya devam ediyor. Ben de sürünerek! iki oda arasında gelip gitmeye.
Düşünüyorum ki bu duruma artık alışmış olamam lazım ve dolayısı ile beni bu kadar yormamalı.
Eeeee başka farklılaşan bir şeyde yok be kardeşim.

Sabah yataktan bir kalk-amay- ışım var. Bir haftadır Öz. İşe ben servise ucu ucuna yetişiyoruz.

Ya onu bırakın 6 gün olmuş pamuk şekeri doğalı ve biz kutlayalı hala onu bile yazamadım.

Neden?

Eee fotoğraflar makinede hala ve makinede evde. Onu bile alıp aktaramadım.
Elimi kolumu bile kaldıracak halim yook
Birde öylesine yazıp geçiştirmek olmaz di mi?
En ince ayrıntısına kadar yazmak istiyorum. E öyle olunca da bir türlü elim gitmedi.

İş yerinde işlerde ,olacak ya, hep can sıkıcı, problemli gidiyor hatta gitmiyor!



Şu şarkyı kim söylüyordu?


Bulup dinlesem...........



**********************************

3 yorum:

Büşra dedi ki...

ibrahim tatlıses, söylüyordu ama yalnızım diyordu sanırım :)
*
uykusuzluğun üstüne bi de bu bahar havaları eklenince,bu haller tekrarlanır sık sık. Gövdeye takviye yap, enerji için. evdeki meyvelerin hepsinden at blendıra, üstüne sulandırmak için meyve suyu, bal, ceviz, fındık filan ekle ne seversen, yap iç, zıpkın gibi olursun.

bir avuç fındık, iyi gelir :)

e. t. dedi ki...

:D hadi ya,
bu yordunluk zihnimi bile kaplamış.
şarkıyı zaten tam bilmiyordum ama bildiğimi sandığım kısmınıda uydurmuşum desene.
hahaahaa çok güldüm kendime

gezgingiller dedi ki...

evet ben şahidim..daha dün gece duydum ağlayışlarını...yaa ama onun ağlama sesi bile çok güzel...ben onun ajını buynunu yeyimmm yeyimm...