16 Ekim 2009 Cuma

çocukla hayat????

Bu gün bu saate kadar, tıpkı diğer günlerde ki gibi yeme olayım OK.

İş eve gidince başlıyor. Ama bu gün A.:Y.ile baş başayım ;)

sabah:
peynir kibrit kutusu kadar
1 domates
1 dilim kepek ekmeği
şekersiz çay

arada:
1 elma

öğle:
sebze graten
2 kaşık semizotu yoğurt

arada:
şekersiz kahve
1 pikolata

******************************

Bizra önce anne ve bebisinde çocuklarla ilgili süper bir yazı okudum. Kendim çok beğendiğim (kendi düşüncelerime yakın buldum ya   :P  ) için, bunun tüm çocuk sahipleri tarafından okunması gerektiğini düşünerek  sizlerle paylaşmak istedim;

"Bebeklik, çocukluk derken, aileler arası en büyük mücadele 'çocuğu en iyi okulda okutma' engelli yarışları ile devam ediyor. Şu kurs iyi, bu daha iyi, şundan özel ders, o dershane, bu dershane...

Kemerleri sıkıp, uğraşıyoruz ki sonunda çocuğumuz gene paralı bir okula girsin ve biz de çileye devam edelim... Hâlbuki rahmetli babam, benim daha iyi bir okula gitmem gerektiğini söyleyen anneme 'Oğlum akıllı malı nede, oğlum deli malı nede?' şeklinde bir vecize söyleyip kenara çekilmişti.

(Günümüz Türkçesiyle: Eğer çocuk akıllı ise zaten başarılı olur, yok akıllı değilse boşuna uğraşma en iyi okula da gitse adam olmaz) "

Yazının devamı için ....


Sizde çocuk terörü belasından kurtulmak istiyorsanız okumadan geçmeyin ;)


Sitedeki resimlerde ekstralar olup, site sahibesinin hediyesidir ;)
.
.
********************************

Hiç yorum yok: