28 Mart 2009 Cumartesi

sporsuz geçen hafta


İş yerinde spor salonu ve aerobik hocası olan ve öğle aralarında buradan istifade edebilen (Tr. için) şanslı azınlıktanım :)





Yaklaşık 4 aydır düzenli gidiyorum. haftada üç gün, 1 er saat. 1 gün aerobik, 2 gün aletli jimlastik yapıyorum. Aslında aerobik günü salı-cuma. ben cumaları evde geçirdiğim için sadece salıya katılabiliyorum. 22 mayıstan sonra cumada çalışacağım için belki cumaları da aerobiğe katılırım.
.
Bu hafta salon kapalıydı :(
.
Havalandırma ve klima sisteminde bakım onarım varmış. O yüzden bu haftayı sporsuz geçirdik.
Daha önce evdeki yürüyüş bandında bazen yürüyordum. Ama istediğim verimlilikte kullanamadım açıkçası. Her zaman elimin altında olduğu düşüncesi hep önceliği başka şeylere vermeme sebep oldu :(
.
Aslında sitenin yürüyüş parkuruda var.Ve hatta açık hava jimlastik salonuda :) (hani şu bahsettiğim, belediyenin her yere koyduklarından) Ama her istediğimde çıkamıyorum, evde bant olsa daha çok ve istediğim zaman yürürüm diye bir heves almıştık ama malesef.
demek ki neymiiiiiş :
.
iş insanın kendinde bitiyormuş . (bende biraz ayran gönüllülük var galiba )
.
Ama A.Y. olduktan sonra evdeki kısıtlı zamanımı tamamen ona vermek istiyorum.
.
Bu iş yerindeki spor için önceden ;
-aaaaa hiç yapamam, iş arasında alel acele filan deyip burun kıvırmış olsamda şimdi gayet memnunum. Yorgun olacağımı sanarken, öğleden sonra sıfırlanmış olarak yeniden başlıyorum işime.
İstediğin bir şeyi yapabilmiş olmanın yanında, spor yapınca salgılanan seratonin hormonununda etkisiyle çook mutlu hissediyorum kendimi :D
.
Bu arada bu spor olayının kilo olayları ile hiiiç ilgisi yok :P Bunu bir hayat felsefesi olarak :P :PP imkanım oldukça devam ettirmek istiyorum.
Şaka bir yana sağlığımız için ihmal ettiğimiz bir şart aslında spor.
.
Herkese bol sporlu ve booool seratonin hormanlu günler diliyorum.....
.
.

1 yorum:

GeCe dedi ki...

ooo ne güzelmiş ya keşke bizde de olsa hergün giderim herhalde

spor yapınca insan yorulmanın tersine daha da dinlenmiş hissediyor