13 Mart 2009 Cuma

tatil cuma


Bu gün Cuma. Evde geçen cumaların sonuna yaklaşıyorum. 22 mayıs son. Devlet baba çocuğumu 1 sene emzirmeme izin veriyor :p 1 sene boyunca günde 1,5 saat :p

Büyük şehirlerde bu süre yetmediği için genellikle haftada 1 güne toplanmasına idareler göz yumuyor. İşte benimde bu gün o günüm.

Bitince benim için zor olacak. Çok fena alıştım haftada 4 gün çalışmaya.





Küçük adam yürüdü yürüyecek :)

kendi başına ayakta 10 sn. kadar durabiliyor, farkedincede heyecanlanıp poposunun üstüne pat !

Ama o an ki sevinci görülmeye değer; ağız kulaklara kadar açık, yanda çırpınan eller....


Ayakkabılar amacından sapmış. Bilmem anladınız mı ne olarak kullanıldığını? şu an elimize geçen herşey gibi onlarda diş kaşıyıcı küçük adam için :)


Bu hafta geçen hafta yapamadığım bebek ziyaretlerinden birini gerçekleştirdim çok şükür. Küçük bebeğimiz çok tatlı maşallah. Daha 18 günlüktü yanılmıyorsam. Hemen unutmuşum ne kadar küçük olduklarını.


Geriye kaldı 2 adres.

Bunlarında birine bir akşam öz.ümle gidicez. Bana kaldı 1 kapı. Artık onuda haftaya düşünürüz kısmetse.


Aaa unutmadan küçük adam üst üste dizilen kulelerini sırasını bilmeden üst üste koymaya başladı iki gündür :D . Bu benim için çok heyecan verici :D (resimler arasında bunların resmini bulamadım. oynarken çekip koyarım bir ara.)





1 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ahh sevsinler onu :)) Pjamalari cok tatli annesi :)) yavas yavas buyuyor artik :)