4 Mayıs 2009 Pazartesi

miiisss gibi olmak varken.....


Temiz olmak bu kadar zor mu?

Gerçekten anlayamıyorum. Bu gün pazartesi. haftanın ilk günü. yep yeni bir hafta sabahın ilk saatleri. Yeni haftaya böyle pis kokular içinde girmeyi hiç hayal etmemiştim (kim hayal eder ki )

Yani hani duş almak, yıkanmak, keselenmek v.b............... temizlik faliyetlerinin birini en azından haftada 1 kez olsun, hafta sonu bir kere mesela, yapamaz mı insanlar?

Ya da üzerine sinen sigara kokusunu kıyafetlerini yıkayarak, kuru temizlemeye vererek v.b........ gibi bir olayla temizleyemez mi?

Ya da (şu an bu yazıyı yazmama sebep olan şahız gibi) ağız kokusunun fark edip gidermek için gerekeni dişini fırçalayarak, ağız kokusu giderici maddeleri kullanarak, dişiye giderek veya mide kaynaklı ise belkide dahiliyeye giderek çözemezler mi?
Ve üstelik bu kişi ile en az iki metre mesafeden konuştum! o derece yani. Belki üstesinden gelemediği bir durumdur diye makul karşılamaya çalışıyorum ama pek başarılı olduğumu söyleyemem. Bir de acaba farkında değil mi diyorum ama kardeşim yakınında hiç mi kimse yok. ailesi filan.
Bak burdan söylüyorum canım kocam aman Allah korusun böyle bir şey olurya başıma gelirse, sakın aman hemen söyle bana sebebi neyse çaresine bakalım :P

Bugün çok daha farklı ve güzel şeyler yazmayı düşünüyordum oysa ben :(

Şuna bak pazartesi pazartesi püüf.


******************************

Hiç yorum yok: