15 Haziran 2009 Pazartesi

kafamın içindekiler . ? * : , ;-\ :P



Kafamda öyle çok şey var ki; boynum taşıyamıyor desem inanır mısınız?

Hem yapacak, hem yazacak, birikti de birikti.

.

Derler ya hiçbir şeyi yarına erteleme yarınında kendi iş olur diye.

Hıh ! işte aynen öyle.

.

Her gelen gün kendi işini de ekledi işlerin üstüne.

Hadi bakalım e.t. temizle iş listesini.

.

Zihnimde en başta evin rutin işleri var ihmal edilen.(hoş, buna benden başka takılan yok. ama en beteri zaten insanın kendisinin rahatsızlık duyması. yoksa başkalarını sallaya bilirim yerine göre ;) )

.

Sonra şu blog hep bundan korkmuştum açmadan önce.

Ya ben kendimi tanıyorum. Çok sorumluluk sahibi biriyimdir :PPPPPPP

Bu bloğu açmadan önce “ya düzenli yazamazsam diye” bir endişem vardı. Sağolsun Moonsun "istediğin zaman yazarsın dert edilecek bir şey değil" demişti daha açmadan.

Ama dedim ya çook sorumluluk sahibiyim diye.

Öyle böyle değil, haddinden fazla!

.

Şimdi ben bir süredir yazamadım ya,

.

son yazılarımda asıl yazmak istediklerim değildi ya,

.

pamuğumun doğum gününü de –hem de ilk doğum günü- ballandıra ballandıra anlatamadım ya,

.

bir sürü ilkimiz birikti buradan ilan edemedim ya – ama tarihleri ile kağıda not aldım ;) en kısa sürede buraya da yaziciim.–

.

bloğun etiketlerini yeniden katagorilendirmek istememe rağmen yapamadım ya,

.

Bir başka başlık; elimdeki kitaplar. ben elimdeki “ Harika çocuk nasıl yetiştirilir” i bitiremeden, seveceğimi düşünen, düşünceli arkadaşlarımın elime tutuşturdukları 2 kitap daha.

Birisi yazmıştım mantukkut tayr, diğeride Elif Şafağın Meşhur “Aşk” ı

.

Evde bir süredir alıp alıp pişiremediğim sebzeleri (yoksa pişirip yiyemediğimiz mi demeliydim) de eklersem........

.

(2 hafta önce patlıcan oturtma yapmıştım. Bir akşam yedik bitiremedik. Ertesi güm Öz. Almanyaya gitti. 3-4 günlüğüne. O gün iş yerinde de aynı yemek. Bende evdekini yemedim. sonraki günlerde de ne olduysa işte yemedim. Öz. geldi. Hala evde aynı yemek :) eee o zamanda adamın önüne aynı yemeği tekrar çıkartmak istemedim, yenmedi. İki gün sonra Öz. dolapta buldu masaya getirdi bir iki lokma aldık. kalanı kaldı. Merak etmeyin hala bu satırları yazdığıma göre zehirlenmedik :P İşte bu aralar yemek yapamıyorum ayrı dertte, yaptıklarımda böyle olunca benimde yapasım gelmiyor mu desem, yoksa bu durum işime geliyormu desem :PPPP )

.

Oooyyyy ooyyyyy çok tembelleştim diyecem ama yok yani, kendime haksızlık etmiş olurum.

Eee öyleyse noluyor bana ?

.

Biri bana bişey söylesin ? :-?P,;

Ya da söylemesin günleri şöyle 30 saat yapsa yeter :P

.

Ne olacak benim bu halim yaaaa.

Şöööyleeee bir rahat insan olamadım gitti.

.

Bu arada kısmet olursa çıkacağımızı tatilin, seçemediğimiz ülkelerin nasıl dert olduğunun anlatsam siz bile çığlık atarsınız.

Yani bir insan tatil planını bile bu kadar dert edinebilir. ( zaten tatilde bu tatil hazırlığının yorgunluğunun ancak atabilicem galiba :P )

.

Kısmetse İtalya seyahati planladık.

Yarın sabah konsolos amcayla randevum var. Bana gidebilirsin derse, Perşembe yolcuyuz inşallah.

Bunu bir sonraki postta detaylı anlatmayı planlıyorum.

.

.

.

.

***************************

Hiç yorum yok: