16 Haziran 2009 Salı

vizemiz çıktııııııııııı :D



Bakalım benim çektiğim foto, bu fotodan daha güzel olacak mı :P
.
Bu sabah direk italyan konsolosluğuna gittim. pasaportumu-zu- (yani A.Y. ve benim ya artık ;) aldım. vize problemsiz çıktı çok şükür. Tabi çıkması için evrakları hazırlayana kadar göbeğim çatladı ! o ayrı.
A.Y. yi pasaporta ekletme ve vize ile ilgili teleşlardan dolayı geçen hafta yazmaya fırsat bulamadım. Bu işlerle uğraşmak için 2-3 gün izin almam gerekti zaten.
Bunu prosedürleri tüm detayları ile yazmak istiyorum bilahere. Belki birilerine faydası olur.

.
kısmetse perşembe saat 15:00 da Roma-Fiumicino- yolcusuyuz :)
.
Bu A.Y. ile ilk uzak yolculuğumuz ve ilk tatilimiz olacak. İnşallah hepimiz için sorunzuz ve keyifli bir tatil olur.
.
.
şimdi işlerimi yerime bakacak arkadaşıma teslim etmem gerekiyor .

Ben en az 13 gün yokum.
bekleyen varsa beklemesin :P
merak eden varsa etmesin :P

.
arrivederci....... :PPP
.
.
*****************************

3 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

iyi eğlenceler...
beyninizin flash belleğine güzel görüntüler yüklemeniz dileğimle:)
hoşçakalın...

e. t. dedi ki...

KYBELE F teşekkür ederim.
sana senin bloğunda iki üç kere yorum bırakmaya çalıştım. ama anlayamadığım bir sebeple yayınlanmadı. seni iki üç kez kutlayacaktım :)
yeni işin, yeni yaşın kutlu olsun canım :D
Allah dilediğinden daha da mutlu seneler nasip etsin....

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

e.t. anlamadım bende neden yayınlanmadığını hata verdi sayfa yorumlarımı yayınla dediğimde.:(:(
Teşekkür ederim. 2-3 kutlama içinde:)