16 Temmuz 2009 Perşembe

var, var, var, var..........



  • şööyle eskilerden şarkı dinleyesim var.

  • serin ve berrak sularda yüzesim var. (hemde çook)
  • sudan çıkıp buz gibi karpuz yiyesim var.
  • gezi yazılarıma devam edesim var.

  • içimdeki şevki kaçırmadan hedeflediğim iki konuda girişimde bulunasım var. (bunlar süpriiiz! sakın bu süprizleri hemen beklemeyin. çünkü ikisi de epey uzun soluklu olacak inşallah.bu süre yıl bile olabilir)

  • mis kokulu bir kahve içesim var.

  • A.Y. ile ilgili bir kaç konuda -ilki, gece süt içirmek- araştırma yapasım var.

  • bu haftanın okuma ödevlerinden biri 4 günlük birikti. bu kitabımı okuyasım var.

  • Öz.ümü arayıp konuşasım var. yasakların cazibesi böyle oluyor galiba. (bu günlerde hep toplantıda ve ben her aradığımda konuşamıyor. Akşam diyor ki (şakadan): beni öyle uzun çaldırma -görende hep aradığımı sanır.zorunlu olmadıkça aramıyorum bi kere. ama özlemekte bir zorunluluk hissettirebilir zaman zaman :P - açamıyorum, sürekli çalma sesi geliyooor. baaak baaaaaaakkkk. sen ara dersin bida bana hadi bakalım. hııh )

  • uzun zamandır aramadığım iki arkadaşımı arayasım var.

  • var.

  • var.

  • var.

  • .

  • .


Hiç iş yerindeki işlerimi yapasım var demedim mi?


a aaaaaaaaa


:P


hadi ben işlerime döndüm.


bu günlerde az zaten işim. hemen halledeyimde sonra gönlümü susturmaya çalışırım.


belki öğleden sonra bir yazı daha eklerim.



******************************

2 yorum:

dishekuş dedi ki...

aynen yapmam gereken çok iş ama az zamanım var.Ayrıca mis kokulu kahveyi içmeye beklerim.Kahve dünyasının orta kavrulmuş türk kahvesini keşfettim tadı çok güzelll benden küçük tavsiye kendine iyi bak.ayrıca yorumların için çokkk teşekkür.

e. t. dedi ki...

dishekuş kahve teklifin bugün içinde geçerliyse hemen sana ışınlanmak istiyorum :)
nazik davetin için teşekkür ederim, içmiş kadar oldum.