6 Temmuz 2009 Pazartesi

Yemin: son zamanlarda izlediğim en iyi psikolojik gerilim



Orijinal Adı : THE PLEDGE
Oyuncular : Jack Nicholson, AAron Eckhart
Yönetmen : Sean Penn

Jerry Black,başarılı ve aynı zamanda her olayı çözmekte zorlanmayan bir polistir. Jerry artık yaşlandığını düşünür. Arkadaşları da ona bir veda partisi yapar. Çünkü emekliliğine çok az zaman kalmıştır. Hatta arkadaşları ona hep hayallerini kurduğu yere gitmesi için uçak bileti bile almışlardır. Ancak emekliliğinin başlamasına çok az bir süre varken, Nevada dağında 8 yaşında küçük bir kızın vahşicesine öldürüldüğünü öğrenir ve hemen Nevada dağına gider. Kızlarının öldürüldüğünü söylemek Jerry'e düşer ve Jerry orada kızın annesine katili bulmak için bir söz verir ve olaylar burada bir bir çözülmeye başlar...

Epey zamandır kesintisiz film izleyemiyordum. Bu epey zaman A.Y. doğdu doğalı.
izlemek isteyip başına geçtiklerimde içerik itibari ile beni hayal kırıklığına uğratmıştı ve sonunu getirmemiştim.

Cumartesi TRT1 de yemin isimli sinemanın fragmanını görüp Öz.üme tembihlemiştim güzele benziyor izleyelim diye.
Sinemada ne zaman gösterildi hiç haberim yok. Hoş, olsada gidecek halim ve zamanım zaten yok :)
En son hamileyken gitmiştim sinemaya. Gitsek gideriz ama keyfi sebeblerle pamuğumdan ayrı kalmayı düşünemiyorum. Zaten günün büyük kısmında ayrıyız :(((
neyse işte dün akşam 9:30 da filmi unutmayarak izlemeye koyulduk. A.Y. de sağolsun sorun çıkartmadan uyudu. Uyku saatimiz 9:30 zaten. bende filmi kesintisiz denebilecek seviyede izledim :)
(bu arada ben izlemeyeli TRT de reklam sürelerini uzatıp, sayılarını artırmış bunada bozuldum)
Film süperdi diyebilirm. Bilindik gibi görünsede sonu çok güzeldi.(güzel derken mutlu son
sanmayın! senaryo açısından çok güzeldi)

son zamanlarda izlediğim en iyi psikolojik gerilimdi!

Katil bulunup yakalnıyor, yemin yerini buluyor gibi klasik değildi yani.
İlahi adalet yerini buldu o ayrı. Daha fazla söylemek istemiyorum belki izlemek isteyen olur diye.

Jack Nicholson yine yapmış yapacağını.

Ben korku filmlerini sevmem, pekde izlemem, izlediğimdede korkmam. Bu filmde de pek korkutucu birşey yok gibi görünsede nedendir bilmem beni ürküttü.

Tavsiye ediyorum. Ne izlesem diyen varsa.......


**************************************

Hiç yorum yok: