18 Ağustos 2009 Salı

gittim de geldim :)



Cumartesi sabah apar topar evden çıktık. Süratli denebilecek hızda yenikapı-yalova saat 8 feribotuna yetişebilmek için. Yetişmiştik aslında. Ta ki Aksaraydan yeni kapıya çıkan son ışıklarda meydana gelen kazayı yaklaşık bir 10 dk.a bekleyene kadar.

Neticede feribotu kaçırdık :((( İlk kez bir bilet kaçırdık. Genel itibari ile hep düzenli ve tedbirli bir aile olduğumuz için böyle bir şey ne eş,min ne de benim başıma gelmişti. ne yalan söyliyeyim epey üzüldük. Can özüm pencere kenarından karşılıklı masada yer almış bana süpriz kahvaltı planlamış feribotta. Yetişemeyince söyledi.


tabi feribotu kaçırma sebeplerimizin sıralandığı, sen - ben diye tutuştuğumuz kısa ama ateşli atışmamızdan sonra :) Neyse dedik herşeyde vardır bir hayır :)


Kendimizi eskihisar-yalova feribotu ile tatmin etmeye çalışıp, A.Y. ye ilk deniz yolculuğunuda yaşatmış olduk. Yalova dan sonra bizi uzun bir yolculuk bekliyordu.




Yediği ilk kraker.

Yolculuk yaklaşık 11 saat sürdü. A.Y. yanımıza aldığım atıştırmalıklardan krakeri çok severek yedi :)


En sevdiği oyuncağı bu koca kafalı küçük adam iyi ki vardı......


Yolda A.Y yi avutmak için eline neler vermedim ki :)


An geldi paket sütlerin pipeti imdadımıza yetişti......

Veee sonunda hedefimize çok şükür ulaştıık.



İşte bu cennetten düşme yer;


Burdur - Yeşilova- Salda gölü arkadaşlar.

Yeşilova Burdur ilinin küçük bir ilçesi.
Burdur Denizli yolunun 58. km sinde yer alıyor.
Salda gölü yanı başında bulunan Salda kasabasından almış adını.
184 m derinlikle Türkiye'nin en derin ve berrak gölü.




Aslında burayı kimselere söylemek istemiyorum. Çünkü öyle güel, öyle temiz ve öyle tenha ki,

İnsanların doluşup kirletmesini, güzellikleri yok etmesini istemiyorum.

Ama sonrada kendine müslüman olma e.t.
a aaaaa ne ayıp, bencillik etme diyorum, ve herkese söylüyorum :P



İmkanı olanlar için çok güzel. Didin görün derim. detaylı bilgi isteyenler bana yazarlarsa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.



İşte bir ilk daha A.Y. ilk defa küvet dışında suya girdi.
İlk kez kum oynadı.


Hatta oynamakla kalmadı genelde taş-kum- ne varsa yedi ! ! !!!

(kontrole gittiğimizde bu konu yüzünden kan tahlili yaptırmak istiyorum. Etrafta eline geçen herşeyi yemeye çalışıyor. bu yeme gayreti diş kaşıma olayını çook geçti. )



Babasını önce uzaktan izledi...............



Sonra kendini babasının kollarında serin sulara bıraktı.
Maşallah hiç ağlamadan ilk kez yüzdü :)
Canözüm O' nu gerçekten koltuk altlarından tutup yüzdürdü :D

Gerçi sonra ki günler bu kadar iştahlı değildi ama kumlarda idare ettik.




Lületaşı olarak bilinen magnezyum silikat kumu bu beyaz görüntüye dönüştürmüş. Bu kum maalesef ateşe dayanıklı tuğla yapımında bilinçsizce kullanılıyor ve yok ediliyor.



O' nun mutluluğu coşkusu bizim oldu...................
İmece usulü havuzlar yaptık..................
ama içinde yüzdürecek bir gemi bulamadık :)

İşleri, stersleri, koşturmacaları bir süreliğine de olsa unuttuk. kendimizi dalgalara bıraktık.
Dalga seslerinin eşliğinde gün batımını izledik...............

Güzel şeyler yaşarken insan kendinden geçiyor olmalı ki;
Zamanın aynı süredeki akışını algılayamadık;
"ne çabuk geçti bitti " dedik.
A.Y.nin tazecik hayatı için ilklerle dolu birçok olayla ve elhamdülillah mutlulukla dönüş yoluna koyulduk........



Ve kendimizi İstanbul' a varmadan İstanbul' u aratmayan bir trafik içine bulduk................
.
.
.
.
.
***************************

4 yorum:

sirinanne dedi ki...

Hakikaten çok güzelmiş bu göl. Nasıl daha önce duymadım. Memleketime de yakın halbuki.
O vakit, Antalya'ya Denizli üzerinden gidile, ve bu göle uğrana!
Bizim de yüzme imkanımız olur mu acep?

banu dedi ki...

tek kelime ile muhteşem, tam hayalimdeki gibi... çok isteyip bir türlü göremediğim bir yerdir Salda Gölü...

e. t. dedi ki...

arkadaşlar resimler söze hacet bırakmıyor. Gidin görün bence. İlçede yapacak hiçbirşey olmasada, kalacak çok konforlu yerler olmasada, yolunuz üzerindeyse en azından bi alabalık yemek için duraklayabilirsiniz.

eliflehayat dedi ki...

Ben Burdur Yeşilova'lıyımş :)Biz önceden her kurban bayramında salda gölünde olurduk bütün sülale :)Ama evlendikten sonra pek fırsat olmadı maalesef...çok güzeldir memleketimiz.Benim bloğuma da beklerim :)