22 Ekim 2009 Perşembe

ben bu sinirlilik halini galiba hakettim !

Elimde içmeye çalıştığım kahve çok acı.
Çünkü sütsüz ve şekersiz.
Zaten gerçek süt varsa ekliyorum, süt tozu kullanmam. Şekerde yok.

Ama ben inat edip bu hali ile içiyorum. Yanında tat verici bir küp bitter çikolatam yok, pikolata da.

Kendime kızdım çünkü. Öğlen ikinci kez sevdiğimiz bir yere yemeğe gittik. Zeytinyağlılardan ve salatalardan müteşekkil bir mönü seçtim kendime.

Ama hey haat,
istediğin zaman miniminnacık konan yemekler, istemeyince tabağına doluyor. Oooov yeter yeter dememi duymamış ahçıda sağ olsun doldurdukça doldurdu.

Yemek istediklerimi ölçüsel olarak bildirmediğime pişman, önüme gelen, mercimek salatası, nohut salatası, barbunya, salatalık ve semizotlu yoğurt dolu tabakla bir süre bakıştım.

Sonra salataların tadlarına baktım ve beğenmedim. Biraz limon ekledim, biraz da tuz.

Sonra yine tam olarak tadını beğenmediğim haldeeeeee

ne  yaptım????????????

Barbunyanın bir kısmı hariç herşeyi yedim!!!

Duruma göre diyetteyim demeyip tatlı, unlu neler neler yiyen ben in  sinir olduğu nokta ne????

Çünkü önce yediğim dondurmayı, un helvasını, böreği,.... zevkle yemiştim.
Şimdi ise; anlamsızca bu kadar kalorili bir yemeği tadını da sevmeden hangi mantıkla yediysem!
Ben hiç yemek seçmem.Bunun etkisimidir nedir. Birde tabağımda yemek bırakama hiç. Bu da sebeplerden bir oldu galiba.


İş yerinden bir arkadaşımızın kızı TUS.da çocuk bölümünü kazanmış. Ne güzel. (buraya kadarı)
Arkadaşta tüm büroya sütlü nuriye ısmarladı. Aman ne güzel.
Ben ne yaptım. Sütlü nuriyeyi hayatında 1 kere yiyip beğenmeyen ben!!!!!
Aldım onu da yediiim !!!!!!!!!!!!!!!!!!

İnanabiliyor musunuz ???????????

Ben inana mıyorum !!!!!!!!!!!!!!!!!

Şaka gibi yaaaa    :L

Ne bu ?
Birisi bana büyü filan mı yaptı . 'Sevdiği sevmediği, önüne gelen  her şeyi yesin' diye  :PPP
Verdiğim 1 kilocuğa nazar mı ettiler, noooldu   :PPP

Severek yesem hiiiç gıkım çıkmazdı.
Tamam kabul ediyorum,gıkım çıkardı, da.....
 bloga gelip sinirimi + pişmanlığımı değil belki sadece pişmanlığımı yazardım.
:(
.
.
not :  ben zor sinirlenen,  sinirlenince sinirini zor teskin eden, hatta edemeyen, zamanı gelince siniri kendiliğinden geçen, ve şu anda o sihirli zamanı bekleyen biriyim.

*******************************

4 yorum:

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

hayatım bu diet işini çok ciddiye aldığın için nefsin yada bilinçaltın işte hangisiyse olaya tepki veriyor. çok kasmadan diyet yaptığını empoze edince yemeyeceksin.ayrıca masum bir salata bozma sen sinirlerini vereceksin hiç merak etme.
( ay ne bilmiş bilmiş yazdım sanki ben diyet yapabiliyorum da)

e. t. dedi ki...

Ceyda;
:)

Güneş Akay dedi ki...

Yaa aslında :=)) diyetteyken öyle oluyor psikolojik bir durum, düzelir :=))

My Smitten World dedi ki...

sinirlenme canim... diyet diye adlandirma - yediklerime dikkat ediyorum de bekli daha kolay gelir! Hic yemek istemedigin seyleri cekiyor canin - tanidik geliyor bu bana ;)ben bugün tartiya cikmayacagim - korkuyorum resmen ya! Son üc gündür kosu yaptiysam bile - ona görede yemek yedim :( Pazartesiye alinda tartma fasli ! Sevgiler