21 Ekim 2009 Çarşamba

Kilo vermek isteyenler için york testi !!!







Kilo vermek isteyenler için güzel bir alternatif varmış artık.


Fazla kilolarından kurtulmak isteyenlerin diyet listelerini daha kolay hazırlamalarına yarayacak yeni bir test yapılıyor. Parmak ucundan alınan kan ile yapılan testle hangi besinlere ne derecede duyarlılığınız olduğunu saptıyormuş.  York testi bir alerji testi değilmiş, vücudun sindiremediği besinleri tespit ediyormuş.

Aslında yalnızca kilo değil, çok ciddi sağlık problemleri yaşayan insanlar bu testle kendilerine zarar veren besinleri tespit ederek problemlerini gidermede fayda görebilecek.

Testte  yumurta ve süt mimli gıda imiş.
York testi parmaktan alınan kanla yapılıyor. Kan örneği İngiltere'de bulunan merkeze gönderiliyor. Buradaki laboratuvarlarda yapılan testin sonucu bir hafta sonra geliyor.

Testin fiyatı  790 TL. 

Çok şükür şimdilik böyle birşeye ihtiyaç duymuyorum  :)
ama gerek duyanlar için, bilhassa da obezite hastaları ve ciddi sağlık problemi olanlar için çok güzel bir yöntem.
.
.
******************************

5 yorum:

R. Berin Tuncel dedi ki...

verdiğiniz kilolarla bu "mim" size daha da yakışacak :)

e. t. dedi ki...

verdiğim kilo LAR mı?
Allah mı söyletti? :D
mim mi?
hemen bakmaya geliyorum.

Adsız dedi ki...

ben yaptırdım hem 10 kg verdim hem de şişkinlik ve ödemlerim geçti, dediğin gibi hem de kalıcı oldu, öneririm YORK TESTİ ni

Adsız dedi ki...

okuduğum kadarıyla ii bişe ama çok pahalı yuh yani neymiş bu böle...

Adsız dedi ki...

merhaba
ben bu testen yeni yaptırdım 590 tl ücret ödedım . demekki yaptırmak ısteyen arkadaslar biraz daha beklemeli fiat düşmeye başlamıs.