17 Kasım 2009 Salı

hayatında ki ilk.........



Hafta sonu pazar gün Çatalca' da bir çiftliğe gittik.
Başlangıçta çok istekli olmasam da gittikten sonra Öz.üme çok teşekkür ettim.
Çok zevkli bir gün geçirdik :)



A.Y. resimlerde gördüğü ve bizim seslendirmemizle seslerini duyduğu bir çok hayvanı tanıma imkanı buldu.

Ve hatta dokunma, kovalama, binme,   v.s.  v.s. .......




Daha önceden tanıtmaya çalıştığımız hayvanları, seslerini çıkartarak hatırlatıp, orjinallerini gösterdik.

Bizim çıkarttığımız seslerle gerçeklerini ne kadar bağdaştırdı bilemiyorum   :P




Bu tavuğun cinsi ne bilmiyorum.     Ama öyle şirin öyle şirindi ki :D
Adeta yerleri süpürerek geziyor zavallım    :)





Küçük adam bu eşeğe ilk bindiğinde eşeğin gerçek  ve canlı olduğunu bilmediğini zannediyorum.
Çünkü hayvancağız kımıldadığında büyük şaşkınlık gösterdi.




Bu tavus kuşuna neler anlattı ya da anlatmak istedi bilmiyorum  :)
Kolundan son anda çekmeseydim belki tavus kuşu o badem parmakların tadına bakmış olabilirdi.




Bu midilliyide biraz bakımsız gördüm.   Sizce de öyle değil mi?
A.Y.  yi daha çok midilliye bindirme umudundaydım.  :(



Biraz da  akrobasi çalışması yaptı.





Sohbetlere eşlik etti. 
Parmak kaldırıp izin istedi    :PPPPP






Bizim cennet hurması dediğimiz,  başka  adlarla da anılan bu meyveleride ilk kez
 dalında gördük.
Ben tadından çok fazla hazzetmiyorum. Ağzımda garip bir tad bırakıyor.

Güzel bir pazar güzel anılarla geçti, zihninlerimizde izi kaldı  :)


Aaaa unutuyordum az daha; cumartesi günüde küçük adamım ve ben 8 anne ve  8 bebeği ile buluştuk  :))
Çook güzel, çok renkli, çok sesli ve çok hareketli bir gün oldu.
Birçoklarını gıyablarında tanıdığım annelerle yüz yüze tanışma ve bebeklerini  (tabi ki şu grip mevzuları yüzünden uzaktan uzağa)   sevme  imkanımız oldu.
Ev sahibi annemizde çeşit çeşit ikramlarıyla midelerimize bayram ettirdi   ;)
Ellerine sağlık canım arkadaşım. Hepsi çok güzeldi.
.
.
********************************

11 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel,ben de oralarda olmak isterdim.Senin adına sevindim.Sevgiler

My Smitten World dedi ki...

cok güzel bir hafta sonu gecirmissiniz... catalca cok güzeldir - arkadasimin babasinin ciftligi var orda, cok güzel anilarimiz vardir oralarda. Siz buralara geliyordunuz - noldu? sevgiler canim

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

ne güzel bir gün geçirmişsiniz.zaten hep öyle olur gitmek istemediğin yerde daha çok eylenir insan.
midillinin gerçekten acil bakıma ihtiyacı var.çok salmış kendini çokkk

e. t. dedi ki...

beyaz mendil;
teşekkür ederim. gerçekleri daha da güzeldi :)


Ebru;
evet gerçekten güzel bir hafta sonu oldu. Sizin oralara gelme işi, eşim bu hafta fransada ve fakat vizesi bu ay sonunda doluyor.Vizeye O geldikten sonra ancak tekrar başvurmamız ve çıkması bizim gitmeyi düşündüğümüz 19 aralık tarihine yetişmeyecek gibi görünüyor :( bekleyip göreceğiz :)


Ceyda;
evet bazen çok istediğin şeylerde hüsran olabiliyor.
Midilli konusuna gelince, fotoğrafına bakınca bile üzülüyorum be, garibim :(

Güneş Akay dedi ki...

8 anne 8 bebek ne güzel, yok mu bir fotografınız?

e. t. dedi ki...

Güneş;
malesef yanımda makinem yoktuuuu :(

ceydabural dedi ki...

biliyorum orayı güzel bir yer minderler hamag falan var keyifli bir yer
güzel bir göl manzarası

e. t. dedi ki...

fotoğraf penceresinden;
evet hatta A.Y. öylesine bindirdiğimiz hamaktan inek istemedi, bıraksam hemen uykuya dalacaktı :)

Pınarın Kulubesi dedi ki...

e.t güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
Gezinize imrendik, biz de gitmek istiyoruz buraya. Adresini yazma imkanın olur mu?
sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

e.t güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
Gezinize imrendik, biz de gitmek istiyoruz buraya. Adresini yazma imkanın olur mu?
sevgiler

e. t. dedi ki...

Pınarcım;
elbette yazarım Çatalcada, Ahmediye köyünde Antikkent.
her anlamda memnun kaldık tavsiye ederim ;)