20 Temmuz 2010 Salı

çocuğu olanlar bilir (belki çocuğu olmayanlarda bilebilir ama ben çocuğum olunca öğrendiğim, daha doğrusu dikkat ettiğim için ).......

( Geçmişte kalanlardan, fotolar daha da tozlanmadan..... tarih ~mart 2010 )

Çocuğu olanlar bilir (belki çocuğu olmayanlarda bilebilir ama ben çocuğum olunca öğrendiğim daha doğrusu dikkat ettiğim için :P ) resimde görünen siyah çizgi bebeklikten çocuk kıvamına doğru ilerleyen yaş aralığındaki A.Y ve yaşdaşlarının süper ilgi gösterdiği ya da göstermesi beklenen elektrikli tırtıl trenin yol güzergahı. (N.Ş.A.)

Gittiğimiz bir AVM de rastladığımız bu trene A.Y. de bu doğal tepkiyi verdi ve trene koşuyor sanarken, oğlum bize ilk feykini yaptı ve biz trene doğru koştuğunu sanarken treni es geçip kendi hedefine doğru ilerledi.


Bizim şaşkın bakışlarımız arasında tanıtım standındaki broşürleri demetlemeye başladı.
Elimde klasik anne edalarıyla :P O nu trende çekmek üzere hazırladığım makineyede bu büyük buluşmayı karelemek kaldı :)


- Biraz da şunlara bakayım.



- hepsini tek tek incelemem lazım !


Posttan çıkartılacak ana fikir ;
2 yaşında bir çocuğun anne-babası iseniz; sizin çocuğunuz sizin çocuğunuz olduğu için sizin sandığınız zamanda sizin sandığınız şeyleri yapmayabilir !


5 yorum:

NiLaY dedi ki...

2 yaşında bir çocuk annesi olarak kesinlikle haklısın canm :) çoğu zamn benim çocuğum benim yapacağını tahmin ettiğim şeyi yapmıyor :)

e. t. dedi ki...

elimizde olmadan onları kendimiz gibi sanıyoruz galiba. sahiplenmenin bir çeşidi mi bu acaba? :)

sirinanne dedi ki...

O broşürler bu kadar mı cezbedici!!!

2 yaşından da önce bu velet milleti hep süpriz yapıyor biz zavallı anne-babalara.

e. t. dedi ki...

şirinanne;
O' na göre öyleymiş, bizde öğrenmiş olduk :)

Yazıyor dedi ki...

Ufku açık bu çocuğun inşaallah:)

Ben bunu biraz şuna yoruyorum; çocuk karakteristik özelliğini anne ve babadan alıyor. Ve annenin hamilelik döneminde ilğilendikleri şeyler, çocuğa da yansıyor! Burada çocuğun serğilediği bazı şeyler birazcık bizlerin hallerini yansıtıyor...

Çocuklar bembeyaz birer sayfalar yeterki bizler onları rastgele karalamayalım.

Selam ile!