22 Temmuz 2009 Çarşamba

uçukbeyaz kendi tıklanma rekorunu kırdı !

Site istatistiklerine baktım biraz önce. Birde ne göreyim;

18.07.2009 tarihinde 183 kişi.

a aaa
ne alaka. Benim sitem günde olsa olsa ortalama 25 kişiyi hadi bilemedin 30 kişiyi ağırlıyor.

Allah Allah bu işte var bir iş
ama ne? ne ? neeee?
ben bu tarihten önce en son ne yazdım?
bunu.
sebep bu yazıyla ilgili olamaz. öyleyse ne?
Düşünürken aklıma geldi.
19.07.2009 sigara yasağının başladığı gün.
Bu yasakla beraber galiba tiryakiler ya da işletme sahipleri nerede sigara içilebileceğini öğrenme telaşı ile olsa gerek benim epey önce yazığım bu yazıya tıklamışlar.

Tabi okudukları yazıdan memnun oldular mı bilemiyorum.
Nerden nereye......
Lütfen bırakın şu illetide sizde rahat edin bizde!
Bırakmanızı sizin için istiyor değilim. Sizden daha çok sizi kimse düşünemez. Siz kendinize ne kadar kıymet veriyorsanız sizi en çok seven kişi dahi ancak o kadar sizi sevip size önem verebilir.

Ben kendi özgürlüğümün kısıtlanmasını istemiyorum. Gittiğim yerde üüfff diyerek yer değiştirmek zorunda kalmak, ilk hoşuma giden beğendiğim yeri terk etmek, kendimi ve çocuğumu sakınmak ve hatta bazende terkedemediğim mekanlarda o pis dumanı daha az solumak için nefesimi tutmak istemiyorum.

bu liste o kadar çok uzarki aslında.

Balkonumda kimin içtiği belirsiz, üst komşulardan birinden fırlatılmış izmarit bulup, tüm sinirlerimin tepeme çıkmasını, ve tüm günümün ziyan olmasını, yakınımdaki insanın ciğerlerinden ve ağzından çıkan havanın temiz -sandığımız- havaya karışıp benim ciğerlerime dolmasını bu derece hissetmeyi istemiyorum.
(sigara içsin içmesin gerçek bu olsada karşındaki kişinin üflediği dumanı içine çekince bunu daha çok hissediyorsun. bu cümleden sonra inşallah beni paranoyak sanmazsınız. düşünürseniz birinin ağzından çıkan şeyi yemek bize çok iğrenç gelirken ağzından çıkan havayı mecburen solurken bunu hiç yadırgamıyoruz. Neyse ki yadırgamıyoruz ve hatırlamıyoruz. belkide mecbur olduğumuz içindir.)
.
Herkese ter temiz ferah havalar ve hayatlar,
ve bağımsız günler diliyorum.
:)
.

.
*****************************

5 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Iyyyyy :S
Ben hiç bu açıdan düşünmemiştim. Birinin nefesini solumak.. derin düşünmüşsün sevgili ucuk beyaz. sigaraya hayır diyelim... bol tıklanmalı günler dileyelim:) i love your blog:)

Tazekahve dedi ki...

Çok enteresan olmuş gerçekten ama bi şekilde sayfana uğramışlar yine de:))Bence de dumansız günler gelsin artık ...Sevgiler...

e. t. dedi ki...

Kybele f; insanı zorla düşündürüyorlar :) ayrıca çok teşekkür ederim.

Taze kahve; duamnsız hava sahasına girdik ama delik açtırmayız inşallah. sevgiler benden :)

beyaz mendil dedi ki...

Sigara içen biri olarak ben bile kapalı mekanlar da içilen sigaradan hakikaten rahatsız oluyorum.Sigara içmeyenleri çok iyi anlıyorum.Sevgiler

e. t. dedi ki...

Beyaz mendil, keşke tüm tiryakiler sizin gibi anlayışlı olsa.
sizede en kısa zamanda dumansız günler diliyorum :)