24 Ağustos 2009 Pazartesi

Kreativ Blogger



Sevgili Taze Kahve arkadaşımın verdiği ödülümü mutlulukla aldım. Burada asıl güzel olan ödülü almak değil, hatırlanmış olmak. Kendisine çooook teşekkür ediyorum :)

Aşağıdaki kurallar çerçevesinde elimden geldiğince uygulamaya çalışayım bakalım ;)


1. Ödülün logosunu bloguna eklemek.
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazısına yazmak.
3. Sevdiğin 7 şeyi listelemek.
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek.
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak.



Sevdiğim 7 şey :


1- CanÖz.ümle ve küçük adamımla birlikte olmak.

2-Yakın, uzak, ilk kez gördüğüm, hep gördüğüm yer hiç farketmez; Gezmek, açık havada vakit geçirmek. (hava şartları ne olursa olsun)

3-Kitap okumak.

4-Öz. ile hayaller kurmak. (yora yora Allah vere mantığı bizimkisi :P ) Ha birde unutmayın Allah kuluna vereceği bir şeyi önce hayallerine koyarmış ;)

5-Sonbahar ve kış günleri.

6-Kırtasiye malzemeleri. (bu sevgi ve 3. maddedeki sevgim birleşip bana kitapçı açtırmaya çalışyor. Bir gün iş değiştirdim dersem şaşırmayın :) )

7-Pasta yapmak. Mutfakta yeni şeyler yapmak için vakit geçirmek.


Doğrusunu isterseniz hayatımda yaptığım hemen hemen her şeyi çok şükür ki severek yapıyor ve çok zevk alıyorum.


Sevdiğim 7 Blog :


Bunu sevdiğim 7 blog olarak cevaplamak istemiyorum. Çünkü Sevdiğim ve takip ettiğim blog sayısı 7 nin çok üzerinde.


Sevdiği 7 şeyi merak ettiğim bloglar şunlar olsun ;
  1. Owl- ella
  2. Güneşli günler
  3. Kendimi bulmam lazım
  4. Koyu beyaz
  5. Asunun günlüğü
  6. Şirinanne
  7. Crebro

PS: verdiğim ödülü daha önceden alanlar var. Ama ben bu sebeple içimden geçen kişileri değiştirmek istemediğim için O kişilere tekrar veriyorum. Cevaplama işine gelince, zaten maksat muhabbet olsun :)

*******************************

5 yorum:

Tazekahve dedi ki...

Canımcım,sonbahar kış günlerini ben de severim :)

ella dedi ki...

çok teşekkür ederim canım ödül için :) çok mutlu ettin beni :)

beyaz mendil dedi ki...

Tebrik ederim hayatım.Sevgiler

sirinanne dedi ki...

Ben de seni ödüllendirdim canım.

e. t. dedi ki...

taze kahve; genelde insanlar bahar yaz aylarını seviyorlar ama sonbaharda benim içime bir huzur doluyor.

ellacım zevkti benim için :)

beyaz mendil; teşekkür ederim canım.

şirineannem; ben geri seni tekrar ödüllendirdim :P körler sağırlar birbirini ağırlar :PPPPP