6 Ekim 2009 Salı

tıkırdayan kurtlar - kıkırdayan A.Y. :)

Geçenlerde ikeaya gitme fırsatım oldu. A.Y. için içinde ki enerji bununla atsın- da bizim kafamıza gözümüze patlatmasın- düşüncesi ile bir oyuncak almıştım. tüh bak onunda fotosunu çekseymişim keşke.

Durun netten bulup koyayım. ikeanın sayfasında bulamadım ama işte bundandı.

Neyse işte onu alırken bu tıkırdayan kurtcukları gördüm. Neyse sonra alırım dedim. Tam çıkışa geldim. Kasaların yakınında daha önce görmediğim fırsat köşesi diye bir yer dikkatimi çekti.

Bir bakayım neymiş diye gittim ve bir baktım :)

Benim aldığım oyuncağın aynısı ve sonra alırım dediğim tıkırdayan kurtcuklar ama jelatinsiz halleri. Fiyatları ise

15 lira olan çekiçli oyuncak ---> 6 lira

~25 lira olan tıkırdayan kurtlar ---> 10 lira

toplam 16 lira olunca kaçırmadım ikisinide aldım :D

Ve asıl sevinci evde yaşadım çünkü A.Y. çekiçli ouncaktan çok tıkırdayan kurtcuklarla oynuyor. hatta çekiçliyi ben getirirsem önüne eh işte lütfen oynuyor :) Diğerinmin kurtlarına ise bayılıyor. Yakalamaya çalışıyor.

Bende hem iyi ki sonradan kurtluyuda almışım diye, hem o fiyata almışım diye zevkle O' nu izliyorum :)


Bu aralar sadece resim olarak bakıp incelediği ve isim öğrenmekte kullandığı yap bozları yapmaya başladı.

Ababa, mokoka(motosiklet), bi(bisiklet).......................

:)


Birde akşam babamızın balşımıza açtığı iş var :)
A.Y. ye çok zevkli gelen bir iş.
Biz A.Y. ile uslu uslu oynarken yaramaz çocuk Öz.ümüz içerden elinde çarşafla çıka geldi.
Bilin bakalım ne için?
A.Y. yi çarşafta sallayalım mış. Uyuması için değil, zevkine. Ama bu zevk A.Y. den çok babamızın :)

Neyse efendim, çarşafı serdik. A.Y. de ne olduğunu anlamadan bize bakıyor :)
Hadi dedik gir içine, hala ne olduğunu ve ne yapacağını anlayamamış bize bakıyor :)
Biz güzelce O nuda yatırdık başladık hu hu sallamaya :D
Hepimiz gülüyoruz :D
çok uzatmadık sallama işini indirdik. Bir süre üzerinde pazıl oynadılar babası ile.
Sonra ne oldu dersiniz?
Çarşafın üzerinde ayağa kalkıp, kenarından havaya kaldırarak hu hu diyerek bize uzanan eller ve bize bakan bir çift göz ...............

:D
.
.
******************************

5 yorum:

My Smitten World dedi ki...

masallah - sizin bu oyuncaklari görünce aklima geldi... aynisindan bizde almistik IKEA´dan :) sevgiler canim

sirinanne dedi ki...

Yerim ben onu

Paşa dedi ki...

:))))hu hu hadi bakalım hep sallayın çok tatlı ya..

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

güle güle severek kullansın oyuncaklarını.
çarşafta sallama meselesine gelince; sanki biraz dertsiz başınıza dert aramışsınız gibi olmuş ama yinede zevkli dimi.bende olsa isterdim sallamayı gerçi.
bu arada tulumunu çok beğendim.

e. t. dedi ki...

arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.

Ceydacım, bu sallama olayını tekrarlamaya hiiiç niyetim yok :D

Tamam ilkinde hepimiz güldük eğlendik filan ama sürekli ve mecburen yapılırsa çekilecek birşey değil gibi :) Allah uyku için bu yolu kullananlara çok kolaylık versin.
A.Y. nin de şimdilik tekrar aklına gelmedi neyse ki :D